Computerambulance | Over Ons
160
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-160,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

OVER DE COMPUTERAMBULANCE

In 1997 zijn wij begonnen als computerbedrijf met de verkoop, onderhoud en reparaties in computer en randapparatuur. Al snel groeiden we uit tot hét adres voor uw computer reparaties. Doordat veel van onze klanten behoefte hadden aan een servicebedrijf aan huis, besloten we medio 1999 het bedrijf ook een andere naam te geven, namelijk : Computerambulance.

Als eerste in de noordelijke provincies boden wij service op locatie voor particulieren, midden- en klein bedrijf. Blijkbaar was hier grote vraag naar want met meer dan 500 vaste klanten waren wij dagelijks op pad. Als snel zijn wij ons meer gaan focusssen op computer reparaties, en werd de verkoop gestopt. D.m.v. extra trainingen en de aanschaf van gespecialiseerde apparatuur voor computerdiagnose konden wij elke computer probleemloos herstellen.

“Ervaring is de beste leermeester”

Dit is de reden waarom wij beter een probleem kunnen opsporen en herstellen. Met inmiddels ruim 15 jaar ervaring in het zogenaamde troubleshooting, kunnen wij u beter dan wie dan ook helpen met uw specifiek probleem.
En juist dat is ons specialisme. Troubleshooting. Het opsporen van een probleem in de software veroorzaakt door bijvoorbeeld een foute installatie, beschadigde bestanden, virussen, malware of zelfs als er een nog geen oorzaak duidelijk is, lossen wij dat op. Daarin rijkt ervaring ver boven certificeringen uit. Maar uiteraard gaan wij ook standaard handelingen zoals onderhoud niet uit de weg.

“Professionals in diagnostics”

Uitgerust met de beste diagnostische apparatuur hebben wij vele klanten geholpen. Waar een lokale “computerboer” op de hoek zei dat er een nieuwe computer moest komen, konden wij met onze professionele apparatuur het probleem tot op hardware niveau uitzoeken. Wat resulteerde in goedkopere reparaties en veelal zonder gegevensverlies.

“Waarom Remote Support”

In de huidige tijd, waar klanten overdag niet meer thuis zijn, en de kosten van reparaties steeds belangrijker worden gevonden, ook omdat klanten steeds meer zelf kunnen met de computer, wordt er vaak alleen nog maar een beroep op ons gedaan bij echt grote problemen, die klanten moeilijk zelf op konden lossen zonder de juiste expertise en apparatuur.

Wij haakten hierop in, of het nu om een fout aangevinkte instelling gaat. Of de steeds vaker voorkomende Malware die opgeschoond moet worden. Wij bieden wij hier de beste oplossing tegen de beste prijs. Door Remote Support en geautomatiseerde processen kunnen wij de prijzen laag houden zonder professionaliteit te verliezen. Niet alleen drukken we de kosten voor ons zelf maar ook voor klanten. Ook kunnen wij de klant sneller van dienst zijn. Een win-win situatie voor alle partijen.