Computerambulance | Over Ons
160
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-160,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

OVER DE COMPUTERAMBULANCE

In 1997 zijn wij begonnen als computerbedrijf met verkoop, onderhoud en reparaties van computers en randapparatuur. Al snel groeiden we uit tot hét adres voor uw computer-reparaties. Doordat veel van onze klanten behoefte hadden aan een servicebedrijf aan huis, besloten we in 1999 het bedrijf ook een andere naam te geven; Computerambulance.

Als eerste in de noordelijke provincies bieden wij service op locatie voor particulieren, midden- en klein bedrijf. Hier bleek grote vraag naar want met meer dan 500 vaste klanten zijn wij dagelijks op pad.

Snel hierna zijn wij ons meer gaan focussen op computer reparaties, en hebben wij de verkoop gestopt. Door middel van extra trainingen en de aanschaf van gespecialiseerde apparatuur voor computerdiagnose kunnen wij elke computer probleemloos herstellen.

“Ervaring is de beste leermeester”

Met inmiddels 20 jaar ervaring, kunnen wij u beter dan wie dan ook helpen met uw specifieke probleem.
Ons specialisme is het opsporen van een probleem in de software, veroorzaakt door bijvoorbeeld een foute installatie, beschadigde bestanden, virussen, malware en dit vervolgens herstellen.

Daar komt ervaring samen met certificering, een betrouwbare combinatie!

Ook standaard handelingen zoals onderhoud van hardware software gaan wij niet uit de weg.

“Professionals in diagnostics”

Uitgerust met de beste diagnostische apparatuur hebben wij al vele klanten voor u geholpen. Waar een lokaal computer-reparatiebedrijf zei dat er een nieuwe computer moest komen, konden wij met onze professionele apparatuur het probleem tot op hardware niveau uitzoeken. Dit resulteert in de meeste gevallen toch tot mogelijkheid van een goedkopere reparatie en dit vaak ook nog zonder gegevensverlies.

“Waarom Remote Support”

In de huidige tijd, waar klanten overdag niet meer thuis zijn en klanten steeds meer zelf kunnen met de computer, wordt er vaak alleen nog maar een beroep op ons gedaan bij echt grote problemen. De problemen die klanten moeilijk zelf op konden lossen zonder de juiste expertise en apparatuur.

Of het nu om een fout aangevinkte instelling gaat, of de steeds vaker voorkomende Malware die opgeschoond moet worden. Wij bieden de juiste oplossing tegen de beste prijs.

Door Remote Support en geautomatiseerde processen kunnen wij de prijzen laag houden zonder professionaliteit te verliezen. Niet alleen drukken we de kosten voor ons zelf maar ook voor klanten. Ook kunnen wij de klant sneller van dienst zijn. Een win-win situatie voor alle partijen.